får jag tid till ingenting

.....

God onsdag! 
Har haft en ungefär lika effektiv dag som igår. Skulle egentligen besökt Kenwood House med Moa och Josefine, men båda två är hemma med sjuka värdbarn idag. Så istället har jag gjort: ingenting. Druckit te, lyssnat på poddar, kollat Youtube-klipp.
När klockan var tolv ryckte jag tillslut upp mig, tog en lång dusch och gav mig ut i kylan. Nu sitter jag på Starbucks, dricker filter coffee och lyssnar på quizpodden. Ska snart bege mig hemåt och börja jobba. Innan dess ska jag gå förbi slaktaren och köpa kyckling, ikväll blir det kycklingschnitzel med rostad potatis och sötpotatis till middag. Gott! 




Kommentarer
Postat av: Alva

Hej hej Linnea! Jag ville börja med att säga att jag verkligen gillar dig blogg (jag gillar din blogg mest av alla i "ditt gäng", but don't tell them that)!
Men jag ville fråga dig vad som är den största skillnaden mellan livet i London och livet i Sverige? Om man bortser från au pairandet. Jag har nyss (till nittio procent i alla fall) matchas med en familj utanför London och undrar lite över liksom hur det är att ställa om sig till den brittiska kulturen.
Tack igen för en så underbar blogg!

Svar: Hej Alva! Förlåt för att jag inte svarat på din fråga!! Ska skriva ett inlägg om detta så snart jag är tillbaka i London! Kram!
Linnéa Carlsson

2014-12-06 » 13:43:10
URL: http://fiveohfive.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback