vad gjorde mig så förfärligt glad

.....

Hej! Längesen som vanligt. Barnen har haft jullov hela veckan och jag har därför inte jobbat mina vanliga tider. Har  faktiskt inte haft det så himla jobbigt ändå, både fått börja senare och sluta tidigare än jag brukar. Skönt! 
Har inte haft mycket tid till att träffa vänner dock. Meeen i tisdags åkte jag i alla fall iväg till Westfield med Josefine på kvällen. Vi började den lilla shoppingturen på Victoria's Secret. När jag var där senast fick jag ett "hemligt presentkort", alltså ett presentkort laddat med en hemlig summa mellan 10-500 pund. Jag hade redan bestämt mig för att köpa en t-shirt från PINK men gick ändå för att kolla hur mycket som fanns på kortet. Lyckan som uppstod när kassörskan berättade att det fanns hela £100 som bara väntade på att spenderas. Så efter mycket velande och hjälp av Josefine fick tillslut t-shirten sällskap av ett par yogaleggins, en bh och en body splash. 



Imorgon åker min värdfamilj iväg på semester över jul och jag får har huset för mig själv tills det att jag flyger hem till Sverige på söndag. Lite segt att jag inte bokade ett tidigare flyg, men men ska försöka inhandla de sista julklapparna och njuta av tystnaden i huset. Fick julklapp av familjen idag, ett presentkort på Accessorize som jag ser fram emot att använda. Fick dessutom av barnen en tomtepenna som lyser(?) och en kruka med tillhörande "julgransfrön". Så nu ikväll har jag planterat min gran. Får väl se hur det går med det, jag har minst "gröna fingrar" i kanske hela världen, haha. Roligast var ändå när jag läste på instruktionerna: "Place somewhere sunny and warm" och O säger "But we don't have that in England!" Haha, såå sant! 

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på lite Gossip Girl innan det är dags att sova. Sista jobbdagen på det här året väntar, woop! 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback