du kanske borde borde tänkt på hur du mår

.....

Hej! Det var väldigt trevligt att umgås med mina vänner i lördags! Tyvärr blev det en ganska kort kväll för min egen del eftersom jag mådde fruktansvärt dåligt och åkte hem tidigt. Så hela gårdagen spenderades i sängen. Vaknade redan klockan åtta och kunde inte somna om under hela dagen, kollade Macken, försökte tvinga i mig salta kex med brieost, kollade hockeyn. När klockan var fem på eftermiddagen kände jag mig lite piggare och gick till 95:an och köpte kebab. Sjukt. Gott. Tror att kebab är lösningen på de flesta problem eftersom jag genast mådde mycket bättre. 



 
Idag. Måndag igen och veckan har börjat med jobb. Väcktes av att ett sms med förfrågan om jag kunde jobba på förskolan. Klart jag kan! Skyndade iväg dit, jobbade, skyndade hem igen. Har spenderat eftermiddagen med att sortera papper (slänga två år gamla lönespecefikationer t.ex.) och städa rummet. Det är så himla mysigt här nu, bilder kommer! Imorgon ska jag jobba på Äventyret igen - öppnar och börjar 6:30 så jag ska alldeles strax ta och sova. Eventuellt ska jag umgås lite med Gabbi imorgon så blir kanske ingen bloggning innan på onsdag. Eller torsdag. Eller fredag. Man vet aldrig med mig. PÖSSHEJ! 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback