stackars han som tror att livet är en dröm, han borde ta ett jobb

.....

Dagen började med att jag väcktes av att telefonen ringde. En timme senare vandrade jag iväg till förskolan. Sjuk personal och jag får rycka in, vilket jag såklart inte har något emot! Jobbade till halv tre, åkte sedan hem och har legat och halvsovit sedan dess. Ansträngande att jobba. Egentligen skulle jag behövas på förskolan både på onsdag och torsdag MEN jag har redan lovat att jobba på HSB just de dagarna. Hur lyckas jag ens med den timingen? Jaja, jag ska få jobba tillsammans med Emelie i alla fall och hon har löst det så att jag får börja i stan = kan sova en halvtimma längre. Hon är bra den där! Eventuellt blir även nästa vecka en vecka på HSB. Egentligen vill de nog ha mig där oftare men jag klarar inte av att gå upp klockan fem varje morgon och komma hem klockan fem på eftermiddagen. Har dessutom blivit ganska lat när jag upptäckt hur otroligt skönt det är att ha hela huset för sig själv på dagarna! Men pengar är pengar, så får väl ta och jobba några dagar innan jag flyttar i alla fall. Och jag har verkligen inte något att klaga på, jag HAR ju i alla fall jobb. Om jag vill. 
 
Nu ska jag äta lite pyttipanna och försöka leta fram någon passande lunch tills imorgon, vi höres! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gör allt för att du ska göra mig sällskap på jobbet ;)

Svar: Haha, ja det är bra det! Jag behöver pengarna så det är bra om du tjatar! ;)
Linnéa Carlsson

2014-02-04 » 18:44:41



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback