Förberedelser inför England

.....

Det är mindre än två månader kvar nu, tills jag flyttar. Gah, känns så galet! Håller på att läsa massa au pair-bloggar och blir så sugen på att åka iväg direkt. Jag har dock en hel del saker som måste fixas. Försöker organisera mig genom att skriva en lista.
 
- Beställa flygbiljetter
- Köpa presenter till barnen + VF
- Skicka mina travel document till STS och Busy Bee
- Gå till Telia
- Klippa mig
- Gå till tandläkaren (mitt sista besök hos ortodontologen!)
- Skaffa nya glasögon?
- Beställa bilder att ta med?
- Fixa extra mobil (att ha i UK)
- PACKA (oh hjälp)
- Hejdåfest med mina vänner
 
Tror jag ska åka in till Telia imorgon och prata lite med dem. Tror inte att jag kan säga upp mitt abonemang eftersom jag är uppbunden ända till november. Men kan ju i alla fall stänga av spotify och lite sånt där. Sen ska jag försöka lösa det så att jag kan ta med mig en gammal telefon att ha där, kommer få ett simkort av Busy Bee, tror att det bara är ett kontantkort, men då får jag i alla fall ett nummer!
 
Sen får jag inte glömma att ett av barnen fyller år på lördag och att jag måste skriva och gratulera! Många bollar i luften, men OJ vad roligt det här ska bli. Verkligen mitt livs äventyr! Måste prata med familjen innan jag kan skriva någonting om dem här men hittills känns det i alla fall väldigt bra!
 
Detta är förresten den skyview över London som jag kommer ha, cirka 10 minuter från mitt hus. Inte helt fel.
 
Fick precis ett mejl från min VM där hon skrev "Hurrah! We are very happy that you will be joining our family". Allt känns så himla bra just nu. Hoppas att det blir lika bra när jag kommer dit!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback