gott nytt år till all er sorg och era sår

.....

Första inlägget på det som kommer bli den här bloggens femte år. Galet. 
Det nya året firades in tillsammans med Hanna, Jossan, Emelie och Ellen. Vi åt först mat hemma hos Hanna, skagentoast till förrätt och sen lite god pasta. Hade cirka hur kul som helst ända tills jag skulle visa min snyggaste dans till wreckingball och råkade skalla en stol. Aj. Strax innan 23 tog vi en taxi hem till Ellen där vi lämnade av våra väskor och sedan gick vi upp mot Stadsparken för att fira tolvslaget. Drack champagne och tände våra fina tomtebloss. Träffade Agnes och Julia också och fick dela ut lite nyårskramar. Mysigt! När champagnen var slut (och champagneglasen slänga i en papperskorg????) tog vi taxi hem till Ellen igen där vi åt efterrätt och massor av chips och popcorn. Mitt i natten kom Fredrik på besök också, väldigt kul eftersom vi inte setts på alldeles för länge! När han hade åkt hem till Mullsjö igen, Hanna och Jossan begett sig hem till Hanna och klockan blivit nästan sex på morgonen tyckte vi att det var dags att gå och lägga oss. 
 
 
Åkte hem från Ellen vid tolv idag och har sedan spenderat dagen i sängen med min kära iPad och eftersom det trots allt är nyårsdagen har jag såklart hunnit med att äta kebab också. Kebabtallrik från 95an, det är bra grejer det! Förutom att jag nu har ett litet (men förvådnansvärt smärtsamt) ärr i pannan samt ett stort blåmärke på låret (trillade på berget i stadsparken) så var det en mycket trevlig och rolig nyår! 
 
Nu ska jag snart ta och sova lite. Två dagar kvar på HSB innan jag och pappa åker till farmor över helgen.
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback