hos frisören blir man fin, mycket finare än hos någon annan

.....

Hej! Idag fick jag gå upp onödigt tidigt för att vara arbetslös. Jag hade nämligen bokat en klipptid inne i Jönköping klockan åtta på morgonen. Varför? Vet ej faktiskt. Men ÄNDÅ. Det var i alla fall grymt skönt att klippa mig, har inte gjort det på nästan 1,5 år och höll på att bli galen på mitt trassliga slitna hår. Har alltså inte besökt en frisör sedan jag blev mörkhårig förra hösten (och sen blekte tillbaka det i våras) och har under tiden bara klippt mig själv med en kökssax när jag blivit för irriterad på tovorna. Men nu är det snyggt, rakt och tio centimeter kortare! 
 
 
Efter frisörbesöket satte jag mig på Espresso House, åt frukost och kollade på Paradise Hotel. Gick sedan till Resecentrum för att hoppa på bussen till Göteborg - och där är jag nu! Ska umgås med släkten och vara barnvakt till Hugo & Wilma för sista gången innan jag flyttar. 48 dagar kvar idag.. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback