vad är det som gör att man glömmer saker

.....

Hej vänner! Har idag varit riktigt effektiv med Au Pair-förberedelser! Trots att jag fick åka till stan fram och tillbaka två gånger eftersom jag glömde passet hemma (smart!). Men har i alla fall hunnit med att åka till Telia och prata lite. Som jag trodde så kommer jag inte kunna avsluta mitt abonemang fören i november, kommer alltså få betala 500kr/mån för en telefon som inte kommer användas. Värt. Men jag ska i alla fall ta bort försäkringen och spotify så jag slipper betala det. Efter att jag varit på telia (på A6) fick jag alltså ta och köra ända hem till Habo igen för att hämta mitt pass. Åt också lite lunch, kycling och avokado. Mums! Sen var det bara att sätta sig i bilen igen och köra tillbaka till stan. Gick till Resia och fick hjälp att köpa min flygbiljett och gick sedan förbi HårFin och bokade en klipptid till på torsdag. Sen har jag smsat till min chef på HSB och "sagt upp mig" från resecentrum, HALLELUJAH! Har bara en helg kvar nu. En!
Hann också med att titta runt lite efter presenter till min värdfamilj, men det är så svårt! Hade tänkt att köpa sverigetröjor till barnen eftersom de gillar sport, men det finns ju ingenstans?? Det ända som går att hitta är "äkta" fotbollströjor från landslaget för en halv förmögenhet. Men tänkte i alla fall köpa lite böcker till dem eftersom de tycker om att läsa. Jaja, nu ska jag mejla STS, Busy Bee och familjen om mina flygtider! Herreguddet här händer verkligen på riktigt nu... 
 
Cool med glasögonen på huvudet..
 
Skönt att kunna stryka lite saker från den här:
- Beställa flygbiljetter
- Köpa presenter till barnen + VF
- Skicka mina travel document till STS och Busy Bee
- Gå till Telia
- Klippa mig
- Gå till tandläkaren
- Skaffa nya glasögon?
- Beställa bilder att ta med?
- Fixa extra mobil
- PACKA
- Hejdåfest med mina vänner
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback