det där som frös i TV-soffan

.....

Hej! Kom precis hem från grannen efter kvällens babysit. Inte ett så värst slitsamt jobb. När jag kom dit var båda barnen nybadade och redo för att gå och lägga sig. Så jag läste två sagor och sa godnatt. Sedan ville de absolut lyssna på abba när de skulle sova, HUR härliga ungar?? När de somnat satte jag mig i alla fall framför TVn och tittade på fotboll. Holland möter ju Argentina ikväll men det är en ytterst tråkig match måste jag säga, 0-0 efter fulltid. Precis då kom föräldrarna hem och jag sa godnatt och gick hem. 
 
Har annars haft en lugn eftermiddag. Eftersom vi åt på restaurang fanns det inte så hemskt mycket att göra så jag tog det vääldigt lugnt och kände att det nästan blev lite långtråkigt att inte ha något att göra. Men det är ju skönt att ha det så för omväxlings skull. Nu ska jag kolla färdigt på den här fotbollsmatchen (som aldrig verkar ta slut?) och sen ska jag sova. Ska njuta av min sovmorgon imorgon, 9:30 alltså.. lyxigt värre! Under den korta tiden jag är ledig ska jag träffa Danielle och ta en fika. Kanske hinner med att uppdatera bloggen också. Det forsar in frågor hela tiden, mycket roligt tycker jag! Måste bara ta mig tid att svara på dem också. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback