fyllde naglarna med lera

.....

God kväll bloggen! Idag känns det som att jag inte har någonting intressant alls att skriva om. Efter att jag slutat jobba skyndade jag mig iväg till Beaty Boutique här i Hampstead där jag fixade naglarna. Nu är de fina och rosa ett tag i alla fall, men eftersom jag diskar ganska många gånger varje dag slits alltid nagellacket bort mycket snabbare än vanligt. Efter denna lyxiga inledningen på dagen åkte jag in till stan och Primark. Skulle egentåliges bara köpa en T-shirt, men säg den som någon gång gått in på primark och bara köpt det den skulle? Fick med mig en klänning, en bikini och en tröja också. Efter detta åkte jag hem till Hampstead igen och låg i sängen i två timmar och gjorde absolut ingenting innan jag började jobba igen. 
När jag slutat för kvällen skypeade jag med min mamma och bror, åt middag och drack te. Nu ligger jag återigen i min säng och ska snart sova. Imorgon vet jag inte vad som händer riktigt, förutom att jag måste måste måste städa mitt rum har jag inga planer. 




(Rubriken alltså.. men det var den enda Lasse-texten jag kom på med naglar, haha)

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

bikinin <3

Svar: älskar den! älskar primark, haha!
Linnéa Carlsson

2014-07-08 » 14:17:28
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback