här hostar vi i sot och svett

.....

Godmorgon. Sitter och dricker lite te för att försöka kurera min hals. Det känns som att hostan bara blir värre för var dag som går och jag vill verkligen inte bli sjuk. Ska strax gå ner och göra mig en macka till frukost, tänkte ta med mig den på tåget ner till Earls Court där LFCC hålls. Har fortfarande inte förstått hur det funkar med biljett osv för att se Sherlock-eventet, men jag drömde i natt om att jag kom in. Väljer att se det som ett gott tecken. Gör jag inte det får jag väl driva runt på mässan och titta på andra saker. Jag är ju tyvärr inte så värst intresserad av superhjältar och rymdserier, men det kan ju bli kul ändå. Vet i alla fall att en del av Sherlocks vardagsrum finns uppställt så det får jag ju se i vilket fall som helst, pepp! Nu måste jag göra mig i ordning och skynda iväg till overgrounden. Tänkte faktiskt släpa med mig systemkameran för en gångs skull, så förhoppningsvis har jag lite fina bilder att visa er efteråt. Vi hörs!
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

hoppas du kommer in :3

2014-07-12 » 12:53:01
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback