och allting som gick sönder

.....

Sagan om den trasiga iPhonen fortsätter. Den har nu lyckats sätta på ficklampan, ställa in ett alarm, gilla random bilder på instagram, startat spotify och raderat två appar, helt på egen hand. När jag skulle försöka mig på att ändå använda den och kommentera Mathildas instagrambild började den skriva saker helt själv. 
 
 
 
Såå ska försöka få den lagad imorgon, har hittat två reparatörer som verkar okej, båda ganska nära Tottenham Court Road. Sen får jag väl se vad jag hittar på, barnen går sista dagen i skolan imorgon så vet inte riktigt hur jag jobbar torsdag och fredag. Imorgonkväll ska jag i alla fall vara barnvakt till grannen. Har aldrig träffat varken barnen eller föräldrarna innan så har ingen aning om hur det kommer bli, haha. Får ta med mig en bok och hoppas att barnen sover gott hela tiden. 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback