på en stol i mitt kök

.....

Igår hade vi en riktigt mysig kväll. Jag, Jessica och Moa träffades hemma hos Moa och lagade mat. Kyckling, rotfrukter och massa annat gott. Sen satt vi i köket och hade det trevligt enda tills klockan helt plötsligt var två på natten och Moa nästan somnat på en stol. Då kände vi att det var dags att gå hem.
 
Glömde ta bilder på mina vänner så istället får ni kvällens enda bild. Min tallrik. 
 
 
Idag har jag sovit länge, ätit frukost på sängen och tittat på The reichenbach fall. Inte rört på mig allt för mycket alltså. Men snart ska jag åka in till stan med Jessica. Vi hade tänkt att ta en båttur på Themsen, hoppas att det fina vädret håller i sig bara. Annars hittar vi väl på något annat! 

Kommentarer
Postat av: josefin

Hej!!
Jag är inne på att åka som aupair, så det är på din blogg jag hänger jämt för att se hur det är!;)
Nej men ville bara säga att din blogg är kanon, och till väldigt bra vägledning för mig som också vill åka.
Jag tänkte bara fråga dig, jag har läst både engelska A och B har VG i A och G i B och jag vet att jag är ganska bra på engelska..men jag är ganska obekväm att prata det och känner mig ändå dålig..hur kände du??

Är det svårt att förstå familjen/intervjuaren??
Pratar dom "vanlig" engelska eller använder dom svåra ord??

Och angående intervjuvn, hur va den??
Va det allmänna frågor eller va det svårt att förstå och hänga med??

Tack på förhand och för en bra blogg:)



Svar: Hej Josefin! Tack så jättemycket, vad glad jag blir att du läser (och gillar) bloggen! Tack för frågorna också, ska svara på dina frågor i ett inlägg strax, kommer upp senare ikväll eller imorgon!
Linnéa Carlsson

2014-07-13 » 17:37:10
Postat av: josefin

ps. jag har läst ditt inlägg om intervjuvn och det va jätte bra skrivet, men jag tänkte höra lite mer om själva frågorna och engelskan..för känns som att det är den som håller mig tillbaka

2014-07-13 » 17:39:21



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback