solen går ner över taken

.....

Hallå. Sitter och svettas på mitt rum. Olidligt varmt idag. Just nu: 27 grader på rummet. O-okej. Har i alla fall haft en bra dag. Jobbade mellan 8:45-13:00 och sedan igen mellan 17:00-20:00 så har inte haft allt för mycket ledig tid. När jag var ledig mötte jag i alla fall upp Danielle här i Hampstead och vi åt lunch på G1, sen gick vi en liten promenad och satte oss på toppen av Parliament Hill och stektes i solen. Planerade lite inför mina veckor i Nederländerna i augusti eftersom hon också kommer vara där då och ska visa mig runt lite, kul! 
Hemma har det varit full rulle idag, två kompisar till barnen var här och det märks att det helt plötsligt är fem pojkar istället för tre i huset. 

Idag har också Jessica lämnat London och flyttat hem till Sverige igen. Hon och Moa var ju de första au pairerna jag lärde känna när jag kom hit för nästan fyra månader sedan och det känns både konstigt och tråkigt att jag måste säga hejdå till dem båda två. För att säga hejdå var vi i alla fall igår på en rooftopbar precis vid St. Pauls. Superfint verkligen men också väldigt mycket fort. Tyvärr kunde jag inte stanna så länge men är glad att jag fick säga hejdå i alla fall. Har redan planerat en reunion med henne och Moa här i februari samt att fira Valborg tillsammans i Uppsala nästa år, låter som en himla bra plan tycker jag!
 
 
Nu ska jag kyla ner mig med en dusch och lyssna på Karlavagnen. Inte för att jag tycker det är ett fantastikt bra program men för att Martin Melin är gästprogramledare ikväll. Det kan man ju faktiskt inte missa? 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Det bästa är ju att man kan träffa alla igen sen när man själv åker tillbaka till sverige!

Svar: Ja men precis! Hoppas man håller kontakten med alla bara!
Linnéa Carlsson

2014-07-17 » 22:57:44
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback