som en kyrka längs vägen

.....

Vilken fest det var i Hampstead idag. Marknaden sträckte sig längs hela Heath Street och var faktiskt riktigt trevlig. Var bara där en kort stund när jag ruttnade på att sitta inne men inte visste vad jag skulle hitta på. Åt något slags pitabröd från Venezuela(?) till lunch och en ice lolly till efterätt. Grymt gott! Vandrade sedan runt lite på gator jag aldrig sett tidigare och gick bland annat förbi kyrkan som jag ser från mitt fönster. 
 
 
Nu ikväll har jag spenderat allt för lång tid med att fixa lite med bloggen och lyssna på quizpodden (som Amanda fått mig att älska!). Nu har jag precis ätit tonfisksallad med ägg till middag och funderar på om jag ska kolla på någon mysig film innan jag somnar. Imorgon är det måndag och dags att ställa klockan igen. Ska dock på manikyr efter att jag slutat på morgonen så det hjälper ju till lite mot söndagsångesten. Annars vet jag inte vad jag ska göra i nästa vecka. På lördag är det ett Sherlockevent på London Film and Comic Con som jag känner att jag måste gå på. Steven Moffat, Mark Gatiss OCH Sue Vertue kommer vara där, s j u k t !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!

Så himla roligt att hamna på din blogg och läsa om livet som au pair! Jag åker nämligen som aupair i augusti och jag har tänkt mycket på det här med presenter, vad hade du med dig för något? Lite tips mottages gärna! :)

2014-07-07 » 08:04:38



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback