där står dina skor

.....

Som så många onsdagar förr (2) sitter jag på Apostróphe i O2 Centre och dricker apelsinjuice. Igår tog jag mig in till stan och gjorde ett nytt försök att hitta ett par skor till midsommar, och lyckades! Ett par alldeles för dyra träskor från ALDO tyckte jag tydligen att jag var värd. Gick till forever21 och köpte ett par jeansshorts också och lunchade Ben's cookie & latte innan jag åkte hem. 


Idag laddas det för fotboll, Holland möter Australien och eftersom min värdfamilj har rötter i båda länderna är det en mycket viktig match. Barnen har bjudit hit lite kompisar och det ska ätas pizza och glass. Undra hur trött jag kommer vara ikväll? 

Imorgon ska jag träffa en tysk au pair som är ny här i London. Det ska bli väldigt spännande eftersom jag hittills nästan bara umgåtts med svenskar här. 

Kommentarer
Postat av: Melinda Zdraveski

Vilka snygga trä skor :O

2014-06-18 » 14:01:41
URL: http://melindaslife.webblogg.se
Postat av: KassandraPalma

snygga skor!

2014-06-18 » 14:06:41
URL: http://kasssandra.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback