det är sån lockande mystik

.....

Hej bloggen min! Kom nyss hem efter en supertrevlig kväll med Amanda på Jamie's Italian i Covent Garden. Vi hade tänkt dra ut efteråt men kände inte riktigt för det. Så vi satt kvar på restaurangen till klockan närmade sig ett och de stängde. Sen skulle vi gå mot bussen hem men träffade på ett gäng glada essex-bor som var vackert utklädda i Jamaicadräkter och brun ansiktsfärg. Stod ute i kylan och pratade i säkert 1,5 timme innan vi tillslut kom iväg till bussen. Och nu har jag som sagt nyss kommit hem och tänkte bara slänga iväg ett litet inlägg om min dag. 

Skulle ju egentligen ha träffat Sandra, ätit crêpes och promenerat i Heath men eftersom det regnat nästan hela dagen kände vi oss inte riktigt taggade för en dag utomhus. Så vi får ta en crêpedate någon annan dag istället. Jag låg istället inne hela förmiddagen och tittade på OITNB. Sen tröttnade jag på mitt rum och kände att jag var tvungen att komma ut lite. Så tog på mig regnjackan och gav mig ut i ovädret. Gick in på Waterstones och köpte en "100-dagar-i-London-present" till mig själv. The adventures of Sherlock Holmes. Gick sedan ner till Gail's i Belsize Park och åt lunch, drack latte och läste min bok. Så mysigt att sitta inne i värmen när regnet kom och gick utanför fönstret. 



Nu ska jag sova och ladda för O's födelsedagskalas imorgon. Han ska ha fotbollsparty och jag har inte vågat fråga hur många kompisar han bjudit. Men jag gissar på att det är alldeles för många..  

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

härlig blogg!

2014-06-29 » 08:39:42
URL: http://olivias.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback