Hittade en rolig lista..

.....

..på Hannas blogg för väldigt länge sedan, sen har den legat bland mina utkast ungefär lika länge. Men kände att det var dags nu! 

Hur ser ditt skrivbordsunderlägg ut?

 

En bild när du var 14.

 
 

En bild på dig prick nu, på med webbkameran bara

 zöt

 

Det absolut sorgligaste som hänt dig i år?
Har nog faktiskt inte upplevt så många sorgliga saker (som tur är). Det skulle vara att jag slutade på Äventyret, det var verkligen jättejobbigt. Helt klart det bästa jobb jag haft!

Det roligaste som hänt dig i veckan?
Har haft väldigt kul den här veckan! Harry Potter Studio Touren var ju grym på alla sätt och vis såklart. Men höjdpunkten måste nog ändå vara när Anna och Gabriella var här. Det finns liksom inget bättre än att få skratta sådär som man bara kan göra med sina bästa vänner.

Det absolut roligaste som hände förra året?
30-årsfesten, helt klart! Det är kanske det roligaste jag någonsin varit med om. Att gå på maskerad som stins var också kul. Och resan till Bulgarien med Emelie!


Senaste tre sms:en.

"Hey! Vad ska du göra ikväll?"
"Vi är på Primark"

"Grymt"

 

Aktuell obsession

Musik: Lyssnar inte så mycket på musik just nu, mest podcast. Men om det är musik så är det mycket  Winnerbäck och Gessle för tillfället!
Tv-serie: Sherlock är ju världens bästa. Men har också kollat igenom samtliga säsonger av Ullared på Kanal 5 Play. Lite oklart varför. Älskar det dock!
Kläder: Min gråa munkjacka som det står Sweden på har jag på mig varje morgon. Den är underbar.
Mat: Knäckebröden som jag fick av Anna och Gabriella. Och Wok to Walk!

 

Din bästa bok någonsin?
Tveklöst: Harry Potter och fången från Azkaban!

Har du någon oanad talang?
Är grymt bra på att stalka folk, kända och okända. 

Bästa skönhetsknep?
Skönhet är mitt sämsta ämne. Men kan i alla fall tipsa er om kokosolja, en fin liten sak! Förutom att ha den i mat är den också grym som sminkborttagning och inpackning för hårbotten. Googla!

Bild från en kul fest:

Med världens bästa tjejer i Köpenhamn. Det var party det!


Ett jobb du inte kan tänka dig:
Skulle aldrig någonsin kunna jobba inom vården. Finns inget jag hatar mer än sjukhusmiljöer.

En sak du stör dig på hos andra
Egoism. Hatar folk som bara tänker på sig själva.

En dålig sida hos dig själv
Att jag är så feg och inte vågar stå på mig och säga vad jag tycker alltid. Jag försöker bli bättre på det dock!

Bild på dig för exakt fyra år sen.

 Vi hade picknick i Stadsparken. Sen började det regna.. 

En maträtt du är sugen på just nu.
Wok to Walk. (Med risnudlar, kyckling, ananas och tokyo-sås. Mmmmmm!!!)

Är du religiös?
Näpp

Din plan för helgen?
Jobbar fredagkväll annars har jag inga planer faktiskt! 


Kommentarer
Postat av: banan

HUR kan du ens ha den bakgrundeen, inte så kul att ba bryta ihop av johnlock angst varje gång du öppnar datorn omggg

2014-06-02 » 23:05:57



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback