jag måste sova på saken

.....

Hallååå! Sitter här och äter jordgubbar och lyssnar på Våran Podcast. Har snart lyssnat igenom samtliga 91 avsnitt sedan jag började för lite med än en månad sedan, det är SÅ himla bra. Fick sluta lite tidigare idag så jag passade på att ta en dusch och kolla på några avsnitt av Welcome to Sweden innan min värdpappa knackade på dörren med mat. 
 
 
Nu tänkte jag faktiskt testa på en ny spännande grej: Gå och lägga mig innan kl 22. Har väl inte hänt på år och dar men är så trött och i stort behov av sömn. Imorgon ska jag träffa en tjej som heter Sandra som är ganska ny i London, det ska bli kul! Under eftermiddagen kommer jag vara själv med alla barnen eftersom min värdmamma jobbar. Gissar på att det blir en ganska lång och intensiv dag. Därför: Godnatt! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback