kära vänner i ljus och i mörker

.....

Läste igenom min blogg lite för ett tag sedan och kom på att jag glömt visa de fina avskedspresenterna jag fick av mina vänner innan jag flyttade hit. Nu var det ju ett tag sedan, och det kanske inte intresserar er över huvud taget, men det är SÅ bra presenter att jag bara måste visa!
 
Fick en mycket fint dekorerad låda (Ni ser Benedict va??) med ett sånt BRA innehåll av Sofia. Fanta, marabou med frukt och mandel (den bästa) och en Harry Pottermössaaaaa! ♥
 
Fick superfina berlocker av Anna, Gabriella, Emelie, Andrea, Julia och Agnes! En berlock för varje person, plus en studentmössa eftersom vi gick igenom tre underbara år på Peset tillsammans. Det här har jag på mig varje dag här i London. ♥
 
Melina hade med sig en bok som snabbt fylldes med fina meddelanden från alla som var på avskedsfesten. Den är såklart med här i London och läses OFTA. Den är grym! ♥
 
Underbart paket med svenskt godis som jag fick av Sofia. Det här försökte jag verkligen spara på när jag kom hit. (Gick sådär.) ♥
 
En helt fantastiskt nördig present från Ellen. En kista utan botten... Från låten Kamfer och Lavendel från Kristina från Duvemåla. Nystan, nålar, en linneduk, en docka, ljus, ett brev skrivet med enbart textrader från hela Kristina OCH en liten ask med äppelkärnor. Brevet är med i London, kistan fick stanna hemma. ♥
 
På tal om nörderier (som jag ju älskar) fick jag också den här grymma t-shirten från Hanna. Med mitt bästa GAS-citat från Stinsen Brinner! ♥
 
Emelie hade gjort en bok med titeln "10 saker jag kommer sakna". Med på den listan finns bland annat "Ditt nörderi", "Att du alltid äger mig i disskussitioner" (vet inte varför hon valt att stava diskussitioner med fyra S?), "Din urusla musiksmak" och "Att du aldrig svarar på sms". (Visst låter jag som en superhärlig bästa vän va? Haha!) ♥
 
När vi var hos Jossan i Göteborg fick jag ett fotoalbum till hälften fyllt av namn på platser/sevärdheter/klubbar mm i London. Men halva albumet är som sagt tomt och ska därför fyllas med mina egna bilder. Så kul! ♥
 
Under min sista kväll i Sverige knackade det på dörren och Katrin och Tilda stod utanför med en påse fylld med alla olika sorters lakrits som går att finna på Ica. Adderade några extra kilo till min redan överfyllda väska men det var det värt! ♥

Samma kväll får jag ett sms om att jag ska gå ut och kolla i min brevlåda. Och där ligger ett fint litet brev från Mathilda. Förutom det också en bild på henne "för att du inte ska glömma bort mig" haha! ♥
 
 
Tror jag fick med allt. Fick en vinflaska av Melina också men den kom inte med på bild. (Dvs. den tog nog slut innan jag hann fota) Men alla de här sakerna är så perfekta och verkligen verkligen JAG. Behövde liksom inte låtsas bli glad en endaste gång. Har jag världens bästa vänner eller vad? 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nr 11: att du alltid rättar mig! ;)

2014-06-17 » 16:23:22
Postat av: Josefine

Hej, superkul att kika runt på din blogg. Jag ska åka som au pair i host. Har några frågor angående packning, har du kanske lust att mejla lite?

2014-06-18 » 09:09:11



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback