lämnade kvar ett litet barn

.....

Hallå! Försökte skriva ett inlägg igår men internet hemma verkar strejka så det gick inte så bra. Var i alla fall på Science Museum med Jessica igår, faktiskt väldigt intressant! I alla fall avdelningen "Who am I?" som handlade männiksan, i övrigt var vi väl inte så intresserade av rymdraketer och ångmaskiner. 
 
Idag har jag gett mig ut på en promenad i regnet. Gick till Tiger i O2 Centre för att köpa ett album, har tänkt att jag ska dokumentera mitt år i London mer än bara i bloggform. Får väl se hur det går med det. Sitter just nu på Apostróphe inne i O2, dricker apelsinjuice och kollar på Ullared. Ska strax börja gå hemåt eftersom jag börjar jobba vid tre. Hör av mig igen ikväll. Puss och hej! 
 




Alla ovanstående bilder har jag snott från Science Museums hemsida. Tog inga egna nämligen, oproffsigt bloggbeteende! Den sista bilden föreställer en liten staty av en baby, gjord i järn. Den låg liksom mitt på golvet och jag har inte riktigt kunnat sluta tänka på den. Det kändes så konstigt att det låg ett litet litet barn på golvet där folk trampade runt, en stark känsla av att det var fel. Fast jag visste ju att det är en staty. Mycket märkligt. 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback