när du får spring i dina ben

.....

Hejhopp! Torsdagkväll och snart är även den här arbetsveckan slut. Imorgon är det midsommarafton! Jag och Jessica ska hem till Moa och äta jordgubbstårta under förmiddagen. Sen blir det några timmars arbete igen innan det förmodligen blir mer festligheter under kvällen. 
Dagen idag har som sagt spenderats med min nya bekantskap, Elli från Tyskland. Vi sågs i Camden och vandrade runt ett tag innan vi åt mat på marknaden. Alltid kul att träffa nytt folk! Kom hem till Hampstead igen vid halv två och köpte en cappuccino som jag sedan låg i min säng och njöt av innan jag började jobba igen. I eftermiddags har jag spelat spel med H, lagat mat och hängt lite tvätt. När jag slutat snörade jag på mig löparskorna för första gången på länge och gav mig ut på en härlig springtur (haha). Hade tänkt att springa kort och fort så höll ett jäkla tempo, men som vanligt lyckades jag såklart springa vilse. Så istället blev det nästan 7,5 km i en rasande fart. Det var jag ju inte tränad för kan jag ju säga. Men men, känns ju skönt nu efteråt i alla fall! När jag kom hem skypeade jag med Oscar och åt lite kvällsmat. Vi läste igenom gamla sms-konversationer och skrattade högt åt vilka roliga personer vi är. (Humble much? haha) Nej nu ska jag krypa ner i sängen och sova så otroligt skönt. Vi hörs imorgon! 
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback