nu skiner solen och nu blänker ljuset

.....

Halli hallå. Sista dagen på ledigheten är snart slut och imorgon är det dags att ställa klockan och gå upp och jobba igen. Den här veckan gick så sjukt fort och det känns som jag varit iväg och gjort saker hela tiden. Grymt kul men känner mig ju inte så utvilad direkt. Nu väntar en lång period av jobb innan det är dags för semester igen. Men om tiden går lika fort som den gjort hittills blir det nog inga problem, har varit i London i 73 dagar idag! Helt bananas! 
 
Dagen idag spenderades på stan med Hanna, Rebecka, Stina och Felicia. Jag var dock ganska duktig på att stå emot lusten att spendera alla mina slantar och köpte bara ett doftljus på Anthropologie. Hade aldrig varit där inne förut men vilket otroligt mysig affär det var! Jag och Stina gick runt och tittade på allt fint i enigheter och luktade på alla doftljus vi kunde hitta. Jag valde tillslut ett från Voluspa som luktar orkidée, lilja och mossa. Underbart!
 
Smygbild, mohaha! Solen har återvänt till London. (För att stanna hoppas jag)

Lunch på Honest Burgers i Soho - så himla GOTT!

Ja, jag la det i fönstret för att ta kort. Men det var bäst ljus där, okej?!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback