och jag svarar dom älskar mig bara nu

.....

Halloj! Hade en ovanligt mysig eftermiddag med H idag, vet inte varför men jag kände mig på riktigt bra humör faktiskt. H var också på ett strålande humör och pratade konstant i flera timmar. Jag lagade för första gången köttfärsås helt själv och det gick bra det också. När T och O kom hem åt de middag i tv-rummet framför fotbollen och jag hade gott om tid att plocka undan i köket. Skönt! 
 
Fick detta fina vykort av H när vi lekte semester förra veckan. "I love you" ♥ Blev alldeles alldeles varm i hjärtat. Fina pojk. Mitt namn fick jag dock hjälpa till med som ni kanske ser på mina prickar. Haha!
 
Nu ska jag sätta tänderna i säsong två av Orange is the new black. Pepp! Ska nog sätta tänderna i en KitKat också.. eller två. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback