vi satte båtarna i bäcken

.....

God kväll bloggen! Idag har jag varit på Äventyr.. typ. Jag, Jessica och Moa var i alla fall i Camden och åkte båt på kanalen. Supermysigt! Vi köpte med oss mat från marknaden och hoppade sedan ner i den lilla gondolen. Åkte till London Zoo och tillbaka vilket tog cirka 40 minuter, men vi hade nog kunnat åka minst dubbelt så länge skulle jag tro. Efter båtturen tog vi en sväng inne på marknaden innan vi åkte hem igen för att jobba. 





Ikväll när jag jobbat färdigt mötte jag upp Moa hemma hos henne och vi var ute och sprang en runda. Tyvärr valderunkeeper att inte sammarbeta med mig idag men tror att det blev minst 6-7 km i alla fall. Sen lite styrka och backträning på det också. Galet vad mycket roligare det är att träna när man har sällskap! 

Nu ska jag sova, imorgon är det onsdag och jag har tänkt åka in till stan. Puss och Hej! 

Kommentarer
Postat av: Andrea som au pair i Irland

Hej! Jag flyttar till London den 13 juli för att jobba som au pair! Kommer på i Chislehurst, South East London. Vart håller du hus och hur länge stannar du?

Svar: Hej Andrea! Vad kul att du kommer till London! Jag bor i Hampstead, NW. Så heelt motsatt sida av London, haha. Men om du har lust träffas jag gärna inne i centrala London någon dag? :) Jag stannar till cirka 19 mars! :)
Linnéa Carlsson

2014-06-25 » 13:51:52
URL: http://andreagunnarsson.blogspot.se
Postat av: Andrea som au pair i Irland

Vore jätteroligt! Skicka mig ett mail!

2014-06-25 » 21:21:40
URL: http://andreagunnarsson.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback