det är ingenting här som är värt att skriva upp

.....

Känns som jag har absolut ingenting att skriva om ikväll. Men vi kör ändå. Oj vad jag är trött idag. Längtar redan efter helgen då jag förhoppningsvis ska få sova lite. Skönt! Idag valde H att följa med till T och O's tennis istället för att vara hemma med mig på eftermiddagen vilket betydde att jag istället tog hand om massa tvätt och lyssnade på fler podcasts. Så eftermiddagen har varit ganska så lugn. L hade förberett nästan all mat så jag behövde bara ställa in fisken i ugnen, steka riset och ångkoka broccolin tills det att de kom hem från tennisen. 
 
Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag träffa Hanna en stund, det ska bli jättekul eftersom jag inte har träffat någon på hela helgen. Men hon slutar först kl 13 så får se om jag kan hitta på något själv innan dess. Städerskorna kommer hit och då håller jag mig helst borta från huset. 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback