för den som letar

.....

Promenaden blev visst en springtur, fast det är inte så lätt att springa på ett ställe man inte känner till. Vågar inte springa i the Heath än eftersom jag med största sannolikhet skulle springa vilse direkt. Så jag sprang runt på gatorna lite, det är synd att det är så himla backigt här bara, åt vilket håll man än springer. Det blev i alla fall 4 km men då gick jag en hel del, så det kanske inte räknas ändå. Ska komma på en bättre springrunda tror jag. Just nu sitter jag och väntar på att Hanna ska komma hit, vi ska leta efter Harry Styles hus i Hampstead. På något sätt var det jag som föreslog det? Vad händer med mig? 
 
 
Imorgon ska jag börja jobba hårt. Ska bli spännande, men jag är lite nervös, mest inför matlagningen faktiskt! Hoppas att det går bra i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad jag blir sugen på att åka som au pair när jag läser din blogg. Jag har läst din blogg i 2 veckor nu och måste bara skriva att det är en väldigt intressant och roligt blogg att läsa. Hoppas du har det toppen bra i London! /Matilda
Ps. jag lyckades faktiskt hitta Harrys hur på Google maps, kände mig som värsta stalken ;)

Svar: Hej! Åh vad kul, tycker absolut att du ska åka som au pair! Kul att du gillar bloggen också, det gör mig glad! Haha ja vi hittade hem till hans hus tillslut, kände oss lite stalkiga, men det såg inte ut som att någon var hemma, haha.
Linnéa Carlsson

2014-03-23 » 19:49:59



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback