jag antar det finns nån du skulle ringa

.....

Hej hallå! Fredag och idag är jag ledig för första gången den här veckan, det är hårt att vara "arbetslös" haha. Har precis avslutat ett skypesamtal med min VM och det känns så himla himla bra. Kan ni fatta att jag flyttar till London om FEM dagar? Men är inte ett dugg nervös än så länge, jag är bara sjukt peppad och längtar massor. Tror verkligen att det kommer bli bra. Min VM berättade att den yngsta pojken, H, hade frågat om inte jag skulle komma snart, hur sött?!
 
 
Nu ska jag försöka ta tag i den där packningen, den går sådär kan jag väl säga... I eftermiddag ska jag hälsa på hos mormor och sen ska jag umgås lite med Hanna som tydligen har en present till mig. Spännande!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback