jag är en av alla dem som kan gå vilse när som helst

.....

Halloj! Måndag idag och en ny vecka. Riiktigt segt att komma upp ur sängen idag. Tur då att jag bor på jobbet och kan gå upp 20 minuter innan jag ska börja. Packade lunchlådor, plockade ur och i diskmaskinen, städade lite. När jag jobbat klart tog jag med mig min frukost upp till rummet och kollade på Breaking Bad, har precis börjat på säsong tre nu. Såg också de två första avsnitten av Welcome to Sweden - väldigt kul! När jag tröttnat på att stanna inne vid datorn tog jag på mig träningskläder och gick ut för att gå. Gick till the Heath och valde att testa en ny väg idag. Jag säger inte att jag gick vilse, men jag kanske inte riktigt tog den snabbaste vägen hem igen. Hamnade tillslut ända borta vid Spaniards Inn och valde att ta det säkra före det osäkra och följde den stora vägen hem. Men hade poddar i öronen så jag hade inte allt för tråkigt. Kom hem för ett tag sedan, tog mig en skål med yogurt & granola och nu sitter jag här! Men ska börja jobba om en timme så måste hoppa in i duschen, vi hörs senare!
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback