presenter till värdfamiljen

.....

Har ätit en sista måltid med familjen. Kan inte fatta att jag snart är där. Ska alldeles strax packa ihop det sista men tänkte visa er vad jag har köpt för presenter till min värdfamilj. 
 
Till fyraåringen, H, har jag köpt Alfons Åberg (eller Alfie Atkins som han heter på Engelska) och en Sverigetröja.
 
Sexåringen, O, får Pettson och pannkakstårtan och en Sverigetröja.
 
..och åttaåringen, T, får Karlsson på taket och en Sverigetröja!
 
De här coola älgpennorna fick jag med som extrapresenter när jag beställde tröjorna (härifrån). Får väl se om jag ger dem nu direkt eller sparar till ett annat tillfälle!
 
Till föräldrarna har jag köpt den här boken. Ville verkligen ge bort en bok om Sverige men hade så svårt att välja. Det blev tillslut Swedish Traditions och jag är supernöjd. Boken är verkligen jättefin och innehåller både bilder, texter och recept. 
Jag har också köpt den här skålen från Kosta Boda till föräldrarna. Tycker att den är ursnygg! 
 
Jag hoppas att de blir glada för sakerna. Alla böcker kommer från Adlibris, tröjorna  från ScandinavianStuff.com och skålen är köpt på Cervera. Har ni andra tips på presenter till värdfamiljen får ni gärna kommentera inlägget. Vet hur svårt jag tyckte det var innan jag kommit på vad jag ville köpa så tips till framtida au pairer är välkomna! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback