vi kan väl ses igen

.....

Om exakt en vecka är jag på plats i London. Herregud alltså. De senaste månaderna har gått så sjukt fort, känner inte alls att jag är tillräckligt förberedd på att flytta. Men samtidigt vet jag inte riktigt hur man kan förbereda sig på det häller. Har knappt börjat packa heller, trots att väskorna nu legat framme i flera dagar. Men har jobbat så himla mycket den här veckan. Men det blir ju härligt när lönen trillar in i slutet av april! 
 
Tänkte att jag skulle berätta lite om helgen. I lördags skickade jag nämligen iväg familjen till Göteborg eftersom jag bjudit in mina vänner på en avskedsfest (eller Hejdåfest/Fika/Kalas/Party/Trevlig tillställning som jag kallade det på facebook). Gick upp tidigt på lördagen och spenderade hela dagen med att städa, laga mat, baka tårta och fixa. Emelie kom och hjälpte mig också och tur var väl det för trots att vi hade god tid på oss sprang jag runt i hela huset tio i sex för att hinna klart. (Beror ju delvis på att jag fick för mig att göra "skyltar" till mina pajer och inte riktigt räknat in det i tidsplaneringen.) Folket kom i alla fall och vi hade en helt underbart härlig kväll, vi åt, drack, spelade spel, hade quiz (med frågor om mig!!), kollade lite mello. Har världens mest fantastiska vänner! Fick förutom fint sällskap en hel del fina presenter. Det var så konstigt att säga hejdå på natten sen, kan inte förstå att jag faktiskt inte kommer träffa mina vänner på ett helt år. (Om de inte kommer och hälsar på då - vilket jag hoppas att de gör!) 
 
Nu. Bilder!
 
 
Vet inte varför de två senaste bilderna bestämde sig för att strejka? Ska lägga upp bilder på tårtan som jag gjorde (pga stolt) och mina presenter (pga världens bästa) i ett senare inlägg. Nu ska jag ta en dusch innan jag går och lägger mig. Jobbar stängning imorgon. (NÄR ska jag hinna packa?!)
 
PUSSHEJ!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback