det var schysst att dricka te

.....

Hallåå! Trodde som sagt att denna veckan skulle gå riktigt långsamt, men nu är det redan torsdagkväll. Underbart! När jag jobbat klart imorse gick jag först på H's skola och tittade på hans show (han var ytterst söt som björn) innan jag mötte Moa, Jessica och Frida här i Hampstead. Hade aldrig träffat Frida förrut och hon lämnar London redan imorgon, men . Vi vandrade ner till Hampstead Heath och åt afternoon tea på ett litet café. Väldigt trevligt! 
När jag kom hem Skypeade jag lite med min familj innan jag började jobba igen. 

 
Nu ska jag förflytta mig till sängen och ladda med lite sömn inför morgondagen. Fredag och sista arbetsdagen innan det är helg och dags för en veckas ledighet. Tyvärr har jag inte huset för mig själv den här gången eftersom min värdpappa måste stanna hemma och jobba. Men ska i alla fall inte jobba och det ska bli SÅ skönt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback