hämtat ur en sagobok

.....

Hellu! Min värdpappa blev glad för sin present och jag kunde andas ut, nu har vi en dags vila mellan födelsedagarna innan min värdmamma fyller år. På torsdag kommer även min egen mamma hit och ska bo här under helgen. Det ska bli väldigt kul såklart! Försöker planera in lite vad vi ska hitta på men det är lite svårt. Men på lördagkväll ska vi i alla fall till Queen's Theatre och kolla på Les Misérables - vet ni hur mycket jag längtar?!?! Ohhh kommer bli så himla himla bra! 
Idag har jag inte gjort så himla mycket. Jobbade som vanligt på morgonen, börjar komma in i lite rutiner nu vilket känns skönt även om mornarna oftast är ganska stressiga. När jag slutat runt nio var jag som vanligt lite seg och gjorde inte så mycket. Lämnade huset strax innan elva, åkte till VS, gick till Wok to Walk, gick till Ben's Cookies, åkte hem. Har jobbat hela kvällen idag eftersom mina värdföräldrar var ute och firade födelsedag, gick faktiskt ovanligt smidigt att lägga barnen idag. Väldigt skönt! Läste först Alfons med H och sen läste jag matchprogram från senaste Arsenalmatchen med O och T. Det är ju olika det där. 
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det onsdag och städerskorna kommer hit vilket betyder att jag gärna håller mig borta från huset. Vad jag ska göra har jag dock ingen aning om men det är väl inte omöjligt att jag hamnar på Starbucks med en film på iPaden. Eller Primark. Det är också ganska troligt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback