det finns ingen eld som orkar brinna

.....

Lovade visst ett inlägg till ikväll så då är det väl bäst att leverera, trots att jag inte har så himla mycket intressant att skriva om. Måndag igen och jag kan som vanligt inte fatta var tiden tar vägen. Var på boxfit på gymmet i förmiddags ("Du kom tillbaka!" fick jag från ledaren när jag kom in i salen, haha.) och det var lika kul som förra veckan. Efter det gick jag till biblioteket brevid för att äta lite lunch och läsa ett tag. Det som skulle bli en lugn stund blev inte så himla lugnt eftersom cirka halvvägs in i min sallad så gick brandlarmet inne på biblioteket och alla var tvugna att evakuera byggnaden. Jahopp. Vet faktiskt inte om det var någon brand eller inte, det kom visserligen ett gäng brandmän, men de såg inte så värst stressade ut. Jag tröttnade tillslut på att vänta och gick hem istället. 

Min sallad som jag aldrig hann äta klart. 

Nu ikväll har jag invigt den superfina ravenclawmuggen jag fick av Malin i födelsedagspresent och tittat på film. Mm väldigt spännande! 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback