jag hör den stora maskinen gå igång

.....

Hej och förlåt för ännu ett långt uppehåll. 
I fredags var jag och Amanda på Westfield i Stratford. Jag tänkte börja köpa lite julklappar men hade noll julkänslor eller idéer om vad jag skulle köpa. Började i alla fall min julklappsshopping med att köpa inslagspapper och snören på John Lewis. Amanda påstod att man får mer julkänslor om man gör det, tror hon hade rätt faktiskt. För nu står pappret här på rummet och väntar på att få slå in.
 
I lördags mötte jag upp Maren vid Belsize Park och åkte in till stan. Vi gick till National Portrait Gallery, gick ett varv och satte oss sedan på caféet och åt soppa till lunch. Väldigt gott! Efter det bestämde vi oss för att åka och se The Imitation Game på bio. Men eftersom vi är au pairer och därför för snåla för att lägga ut £16 för ett biobesök så strundade vi i de fina biograferna på Leicester Square och åkte istället buss ner till Peckham. Där finns nämnligen en biograf där alla filmer bara kostar £4.99, hur bra och au pair-vänligt som helst! Filmen var dessutom huuuur bra som helst! Andra Världskriget OCH Benedict Cumberbatch liksom
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

kommer du ihåg adressen till den bion så man kan googla på den? :D

2014-11-17 » 20:40:25
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback