lova dig bättre dar

.....

Om förra tisdagen var min värsta arbetsdag någonsin så var nog gårdagen en av de bästa. Istället för att allt gick emot mig hade jag istället ett väldigt flyt. Barnen var snällare och hjälpsammare än någonsin och jag lyckades till och med få dem att göra sina läxor innan pianolektionerna. Allt gick väldigt väldigt bra helt enkelt! Såå skönt!!
Idag har jag också haft en bra dag. Lunchade med Hanna på Nandos i Kensal Rise, så mysigt och välbehövligt eftersom jag faktiskt inte ätit på Nandos sedan det att Emelie var här. Det är ju nästan hur längesen som helst! 
 
 
 
NU ska jag förflytta mig till sängen och kolla på en film innan det är dags att sova. Imorgon blir det, som vanligt på torsdagar, först gymmet och sedan en lunch med Danielle. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Längtar till den dagen Nados kommer till Sverige...

2014-11-12 » 23:51:17
Postat av: Petra Johansson

Oj vad gott det där såg ut! :D

2014-11-13 » 00:31:07
URL: http://solskensglad.se/
Postat av: Emma

Hej Linnéa! Jag har läst din blogg nu ett tag då jag själv funderar på att åka som au-pair till London :) Det jag helt enkelt har att fråga är - rekommenderar du mig till att göra det? Jag bor i en håla och det enda jag gör om dagarna är att jobba i princip.. Överväger fördelarna nackdelarna? :) Älskar din blogg, ha det gött!

Svar: Hej Emma! Vet inte om du läser detta så svarar i ett eget inlägg ;) Håll utkik!
Linnéa Carlsson

2014-11-13 » 17:23:03
Postat av: Emma

Toppen, jag väntar med tålamod!! =)

2014-11-20 » 14:26:57



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback