så mycket tomhet och mörka gap

.....

Ah. Alltså en gång i tiden var jag riktigt bra på det här med att blogga. Man undrar lite vad som hände. Får lite dåligt samvete när jag ser hur många som är inne här varje dag utan att ha något nytt att läsa. Mest av allt vet jag hur sur jag kommer bli på mig själv när jag i framtiden kommer vilja läsa om min tid här och upptäcka alla tomma "hål". Så förlåt alla besvikna läsare, och förlåt future-Linnèa!
 
Söndageftermiddag och jag ska snart jobba några timmar. Helgen har varit bra men som vanligt gått alldeles för fort. I fredagskväll möttes jag Daniella här i Hampstead och satt på Starbucks och mös fram till stängning. Då sa vi hejdå och jag gick hem och tittade på Fargo. 
 
Lördagen spenderades med Moa, Josefine och Emma. Vi var först i Camden på gluten free market där vi inhandlade lunch. Jag åt en chilli med sötpotatisfries, sååå gott! Efter det sa vi hejdå till Emma och resten av oss åkte hem till Moa och slappade i soffan. Framåt eftermiddagen var det dags för att att bege oss ner till Peckham, mitt nya favoritställe för billiga biobesök. Denna gången var det äntligen dags att se Mockingjay, den tredje Hunger Gamesfilmen. Den var huuuuur bra som helst och jag kan inte förstå hur man ska orka vänta ett helt år på den sista filmen? Älskar verkligen att gå på bio (speciellt i det här landet där man kan ta med sig mat in i salongen)! Den här gången var det ju extra trevligt eftersom jag inte behövde betala någonting alls, Moa och Josefine gav mig nämligen ett biobesök i födelsedagspresent! Efter filmen tog vi overgrounden in mot stan igen, vi var rejält trötta alla tre vilket gjorde att vi mestadels satt och fnissade åt allt möjligt hela resan. Det är verkligen knäppt hur nära man kommer folk här på så kort tid, för bara några månader hade vi aldrig träffats och nu känns det som vi känt varandra hur länge som helst. Gick förbi Tesco på vägen hem och köpte lite mango, sen låg jag i sängen, kollade på film och åt. Mysigt! 


 
Idag var jag med Moa, Malin, Lisa, Emma,  Johanna, Johanna och Linda på julmarknad här i Hampstead Old Town House. Det var verkligen en liten markad så vi var inte där speciellt länge. Gick istället och köpte crêpes till lunch, det är aldrig en besvikelse! 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback