det är sån lockande mystik

.....

Kom på att jag missade en dag i min vecka, FREDAG! I fredags mötte jag upp med en ganska ny kompis från Tyskland. (Vi har setts innan men tror jag glömt skriva om det i bloggen.) Eftersom hon också är ett fan av Sherlock bestämde vi oss för att åka till Museum of London som har en Sherlock Holmesutställning just nu. Behöver jag säga att den var awesome??? Måste verkligen ta tag i det där med läsandet igen, har ju faktiskt en Sherlock Holmesbok som är i princip oläst. Efter att ha gått runt där blev jag nämligen riktigt sugen på att läsa "originalen". (Trots att de kanske inte kommer vara lika fantastiska som BBC-serien) 
 

Ingången till utställningen. Ser ni dörren? (Det gjorde inte vi..)
 









 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

men åh!! vad kostade utställningen?

2014-10-28 » 09:52:02
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: banan

aaaah fab!! jag måste ta en bild på mig i min coat bredvid den inglasade hahah.

jag msåte inte köpa en morgonrock för 500000. men VILL men eh nje.

Svar: jaa det måste duu! hahaåh ja alltstå den var aaaasskön. men är liite för fattig för den :///
Linnéa Carlsson

2014-11-02 » 15:27:16



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback