jag fick en kram och allt var bra

.....

Hallååå! Har haft en busy men helt underbar helg! Får berätta mer om den senare för först måste jag bara lägga upp ett inlägg om de sista dagarna då Emelie var här.
 
ONSDAG
I onsdags tog vi en välförtjänt sovmorgon och åt frukost länge innan vi gjorde oss i ordning och åkte till Baker Street. Det var dags att besöka Madame Tussaus och även om jag var taggad så var jag lite besviken över att Benedicts vaxdocka inte skulle ha hunnit att bli färdig än. Så därför blev jag ju mer än glad när vi kommer dit och det första som möter oss är en splitterny Benedict Cumberbatch-docka. (AHHHH!) Ni anar inte hur fin den var. (Fast ni kan ju kolla på bilderna). Lycklig stod jag där och tog cirka 1000 bilder innan vi kunde gå vidare. Emelie blev lycklig när hon kunde ta kort med sin Harry Styles och när vi gick från Madame Tussauds var vi mycket nöjda båda två! Vi gick till GBK i Soho och åt lunch innan vi bestämde oss för att åka hem och njuta av den sista eftermiddagen hemma. Så vi åkte tillbaka till Hampstead och hade sen en supermysig kväll hemma med Big Brother-marathon och Tacomys! Helt sjukt hur gott det var med tacos, hade nästan glömt bort hur gott det faktiskt är!
 
George Clooneys lyckodag, han fick träffa Emelie!


Benedict!!


Benedict igen.. och jag!

Bara en till.. (är vi ett fint par eller??? (säg ja))


..okej en sista bild.

 
TORSDAG
Torsdag var det dags för Emelie att åka hem igen och kvart i sex på morgonen följde jag henne till tunnelbanan och sa hejdå. Det kommer dröja ett bra tag innan vi ses igen eftersom hon och Hanna ska ut och resa i Asien och därför inte är hemma i jul när jag kommer till Sverige. Men vi brukar ju klara av det mesta så det ska nog gå bra! Är i alla fall grymt glad över att hon kom hit och jag hade nog den bästa veckan hittills i London! Så otroligt mycket roligt, grym shopping, god mat och en massa kändisspaningar. 
När jag kom hem igen var klockan strax efter sex och jag som hade tänkt att somna om var helt plötsligt alldeles för pigg. Istället låg jag i soffan, åt frukost och tittade på Netflix innan jag tröttnade och började känna mig ensam igen. Väldigt knäppt eftersom jag egentligen är en person som älskar att få vara ensam. Men jag åkte i alla fall till Westfield i Shepherd's Bush och mötte upp Malin. Hade det supertrevligt trots att jag inte shoppade så mycket. (Är helt pank efter min och Emelies supervecka) Men efter ett besök på HMV fick i alla fall tv-serien Fargo följa med mig hem. Vet egentligen inte så mycket om den förutom att Martin Freeman är med, att han pratar amerikanska och att det känns väldigt märkligt. Men ska bli spännande att se! Tror den är superbra! Efter att jag sagt hejdå till Malin och tagit overgrounden tillbaka hem igen åt jag upp resterna av vår tacos och frossade i svenskt godis till efterrätt. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad jag saknar London! Å älskar bilderna på dig och Benedict haha :)!

Svar: Det är en fantastisk stad!! Haha, tack!!
Linnéa Carlsson

2014-10-27 » 01:59:15
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: banan

alltså såå snygga ni äär. du ba blir alltid supersnygg på alla bilder!!!

Svar: men åh tack!! <3 haha inte alltid!!
Linnéa Carlsson

2014-11-02 » 15:28:25



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback