jag kanske stannar här ett tag

.....

Egentligen är ju måndag min gymdag. Men när jag vaknade i morse och regnet öste ner bestämde jag mig för att idag skulle bli en hemmadag. Var dock tvungen att lämna av O i morse då han har någon slags sports på måndagar. Så i myskläder, gummistövlar och regnjacka begav vi oss iväg. Stannade på M&S på vägen tillbaka och köpte en smoothie. Sen skyndade jag mig hem, fixade klart köket och tog sedan med mig min frukost upp till rummet. I pyjamas igen och sedan dess har jag inte rört mig långt från sängen. Har laddat upp med filmer. Såg först The book thief och nu har jag precis börjat med Torka aldrig tårar utan handskar, sist i världen med det. Nej nu ska jag fortsätta mysa! Vi hörs! 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback