kunde höra höstens mörka vatten brusa under bron

.....

Hallå! När jag slutat i morse hastade jag iväg till overgrounden och åkte sedan hela vägen till Richmond. Ännu ett ställe som jag inte besökt tidigare! Träffade Malin, Lisa, Emma och en ny tjej som hette Camilla på Costa. Efter fikan gick jag, Malin, Lisa och Emma vidare till Whole Foods och gick runt där ett bra tag och tittade på allt gott. Köpte dock inget idag, tycker att jag spenderade tillräckligt med pengar där igår. Malin var  tvungen att åka hem och jobba men vi andra vandrade vidare ner till vattnet och satt där ett tag. Superfint och mysigt område! Började prata med en tjej som satt på bänken brevid, hon visade sig nämnden vara både svensk och au pair! Världen är liten alltså! Vi gick sedan alla fyra mot respektive bussar/tåg hemåt. 

Kom hem för drygt en timme sedan, åt lite rostat bröd med Philadelphiaost och avokado (mums!) och ska nu gå ner och börja jobba igen. Hann med en hel del tvätt när jag hade babysit igår så det blir nog mest matlagning i eftermiddag skulle jag tro!





Kommentarer
Postat av: Elin Larsson

Jag skulle verkligen behöva några London tips då jag ska dit snart igen. Vilka affärer som är bäst, vilka cafeér osv.. har du några tips??

2014-10-08 » 15:52:54
Postat av: Elin Larsson

Jag skulle verkligen behöva några London tips då jag ska dit snart igen. Vilka affärer som är bäst, vilka cafeér osv.. har du några tips??

2014-10-08 » 15:53:07
URL: http://elinlarsson.forme.se
Postat av: Josefine

Diggar din blogg! Vart i Hampstead bor du? Är också aupair och hänger där rätt ofta :)

2014-10-09 » 01:18:19
URL: http://linneajosefines.blogg.se
Postat av: Johanna

Hejsan, jag har läst din blogg ett tag och nu har även jag flyttat till london! Men det jag undrar är om du kanske skulle vilja fika eller något någon gång :)

2014-10-09 » 22:44:33
URL: http://nattstad.se/johannajohnson



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback