med vackert väder

.....

Hejhallå! 
Efter att jag varit på gymmet i morse mötte jag upp Danielle och vi åkte in till stan för att äta lunch. Gick till Natural Kitchen på Baker Street där vi satt ute i solen och åt, superhärligt väder här idag! Efter att vi ätit upp gick vi ner till Oxford Street och kollade runt lite. Selfridges har börjat förbereda för julskyltning nu, ser SÅ mycket fram emot deras skyltfönster, som liksom är fantastiska i vanliga fall. Kan bara tänka mig att de är amazing under julen. 


Nortan kom i en sagobok, gulligt!



Nu är det snart dax för mig att gå ner och jobba igen. Skulle gissa att min vm har massor att göra inför resan imorgon så jag får väl se vad jag kan hjälpa till med. 
 
Känner verkligen att jag inte har något roligt allt att skriva om, men det är ju ändå ganska mycket folk här inne och läser varje dag. Det gör mig faktiskt gladare än jag trott! Vad vill ni att jag ska skriva om?? Ge gärna förslag!

Kommentarer
Postat av: Paulina Suonvieri

Fantastiska foton! Ser ut som att du leve rett bra liv :)

//hundredkitchenstories.blogg.se

2014-10-16 » 16:50:10
URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

mer bilder :D

2014-10-16 » 17:32:21
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Alva

Hej, jag ville bara komentera och säga att jag är så sjukt glad över att ha hittat din blogg! Jag håller just nu på att prata med två olika familjer i Londonområdet, hoppas på att få åka i januari, men jag har haft svårt att hitta bra au pairbloggar.
Och sen kommer du som en gåva från ovan med fina bilder och regelbundna uppdateringar!
Tack tack, och ha det bra!!

2014-10-16 » 20:19:39
Postat av: Alva

Hej, jag ville bara komentera och säga att jag är så sjukt glad över att ha hittat din blogg! Jag håller just nu på att prata med två olika familjer i Londonområdet, hoppas på att få åka i januari, men jag har haft svårt att hitta bra au pairbloggar.
Och sen kommer du som en gåva från ovan med fina bilder och regelbundna uppdateringar!
Tack tack, och ha det bra!!

Svar: Åhhhh, men tack så jättemycket! Vad glad jag blir! Kram! <3
Linnéa Carlsson

2014-10-16 » 20:19:42
Postat av: Annika

Super mumsigt xD

2014-10-17 » 10:29:50
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Amanda

Var dricker man en sån god smoothie? :O

2014-10-17 » 21:06:19
URL: http://ensmultronpussar.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback