när du står sist i kön, kom ihåg mig då

.....

Hallå! Igår hade jag en alldeles fantastiskt bra dag! Det började med att jag mötte upp Malin, Emma och Lisa här i Hampstead. Vi satte oss på starbucks och snackade ett tag medan vi väntade på att Amanda och Josefine skulle dyka upp. Vi gick sedan allihop mot världens bästa La Crêperie! Köpte varsinn crêpe och gick sedan en mysig promenad genom ett höstfint Heath upp till Parliament Hill. Hann också visa upp viktiga sevärdheter så som Benedict Cumberbatchs hus och bil innan vi gick in på M&S där Emma och Josefine (som inte tål gluten och därför inte kunde köpa några crêpes) också fick köpa lite lunch. Sen satte vi oss på några bänkar och pratade en lång stund innan jag var tvungen att gå hem och de andra gick till tuben för att åka vidare. 
 
 
 
Väl hemma bytte jag snabbt om och drog sedan iväg till tuben och åkte ner till Waterloo där jag mötte upp med Elin. Vi gick sedan till ITV Studios för en ny inspelning av Skavlan. Redan när vi stod utanför och köade höjdes humöret till topp då den supersnygga koordination (eller vad han nu är) som vi spanade in hela förra inspelningen kommer fram till oss och säger till mig "Var du här förra veckan? Jag känner igen dig." *Smiley-med-hjärtögon*
Själva inspelningen var jättebra! Faktiskt ännu bättre än förra veckans, det kändes som att de här gästerna verkligen "klickade" med varandra och hade riktigt intressanta samtal. Gästerna vaaar alltså, sångerskan och frontfiguren i The Pretenders, Chrissie Hynde, författaren Cecilia (som jag glömt efternamnet på), artisten John Legend och psykologen och "skaparen" av The Marshmallow Test, Walter Mischel. Ett riktigt bra avsnitt som sagt och jag ser fram emot att se det på tv igen! Det har varit superkul att vara på de här inspelningarna och förhoppningsvis blir det fler i framtiden! 
Efter att allt var inspelat och klart gick jag och Elin längs Southbank (bästa bästa bästa Southbank) bort till Pizza Express där vi åt grymt goda pizzor och hade hur trevligt som helst! Efter att maten var uppäten, vinet uppdrucket och det slunkit ner en liten dessert vandrade vi vidare och kom tillslut till Tower Bridge. Elin hade på sin Bucket List att se den i mörker och vi var båda överens om vilken fantastisk känsla det är att kunna stryka saker från listor! Vi hängde vid Tower Bridge ett tag och bara njöt av att se ut över London, det är helt galet att man får bo här alltså. Världens bästa stad! När vi tittat klart gick vi tillbaka till London Bridge och tog tunnelbanan hem igen. En underbar dag med massa härliga människor! 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback