och ändå mycket större

.....

Kom på att jag glömde berätta om min dag igår! Jag var för första gången på Westfield i Stratford, har tidigare bara varit på det som ligger vid Shepherd's Bush, men detta var ännu större! Jag var där med Amanda (som bor 5 minuter därifrån, dröm!) och trots att vi spenderade många timmar på att vandra runt där känns det som att vi omöjligt kan ha sett allt. Så dit måste jag absolut tillbaka till igen! Dessutom supersmidigt att ta sig dit med overgrounden härifrån. Shoppade inte så mycket men jag hittade i alla fall en ny skinnjacka som jag varit på jakt efter sååå länge! Så jag var väldigt nöjd. Amanda shoppade en hel del julklappar, grymt att vara ute i så god tid, själv har jag inte ens börjat fundera på vad jag ska köpa! Vi hann med att äta på GBK också, ingen av oss hade gjort det tidigare men ÅH vad gott det var! Hade kunnat leva på att bara äta hamburgare i den här stan tror jag, det finns så himla många bra ställen för det! 

Ny jacka med väääärldens största päls! (Som går att plocka bort... som tur är!)


Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Sjukt snygg jacka! Tycker absolut inte du ska ta bort pälsen, den är supersnygg på!! :D

Svar: sv: men taack!! hmm joo kanske.. den känns så himla stor när jag har den på bara! men man kanske vänjer sig ;)
Linnéa Carlsson

2014-10-13 » 19:07:29
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Hannah S.

Åh vad fin jacka! Har tittat på såna modeller länge och de är ju sjukt snygga med pälskragen!

Svar: sv: tack så mycket! ja jag känner mig väldigt nöjd faktiskt! men liite tveksam till pälskragen dock, den är så hiimla stor! haha
Linnéa Carlsson

2014-10-13 » 19:56:36
URL: http://hannahsj.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken fin jacka! Vilken affär är den köpt på? :)

Svar: sv: åh men tack! den är från river island! :)
Linnéa Carlsson

2014-10-13 » 21:09:58
Postat av: Malin

MEN HALLÅ, vilken snygg header du har!!! <3

Svar: MEN HALLÅ. tack!!! (är sämst på att göra headers, det är min stora svaghet när det kommer till webdesign, haha)
Linnéa Carlsson

2014-10-14 » 21:49:15
URL: http://lightsinlondon.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback