det var en dag igår

.....

Igår hade jag en mycket trevlig dag! Under mina lediga timmar på förmiddagen mötte jag upp Moa, Josefine och Ellinor vid Belzise Park. Vi gick till Oliver's Fish & Chips för att äta lunch, det var mycket gott! Men nu känner jag nog att jag får vänta lite innan jag äter Fish & Chips igen, det känns som att jag ätit frityrolja så att det skulle räcka för minst ett år framöver. (Kommer typ bli sugen igen om en vecka eller nåt). Efter att vi lämnat Oliver's sa vi hejdå till Josefine som var tvungen att åka hem medan jag, Moa och Ellinor fortsatte gå ner mot Camden. Varken Moa eller Ellinor hade varit i Camden förut så det var väldigt kul att se deras ansikten när de såg allt som finns att se (och smaka) på marknaden. Efter att vi vandrat runt ett tag och tittat på allt möjligt (vi hittade en kille som sålde mulled vine, alltså typ glögg!) var jag tvungen att åka hem för att jobba. 
 
 
 
När jag slutat jobba på kvällen lämnade jag huset och åkte hem till Moa. Hon hade huset för sig själv och bjöd in mig och Josefine på middag, så mysigt! Vi hade en riktigt trevlig stund och fick också träffa Moas värdföräldrar eftersom de kom hem precis när vi skulle gå. 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

har inte ätit fish and chips än, finns det något ställe du rekommenderar extra?

2014-10-02 » 17:26:50
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback