jag följer mina fötter mot krogen

.....

Är ju sämst på att blogga hörrni. Men helgen gick snabbt förbi som vanligt. I lördags hade jag tänkt att dra till gymmet på morgonen men råkade visst sova lite längre än jag tänkt mig. Istället mötte jag Danielle i O2 Centre och åt lunch. Satt och snacka ett tag och sen var jag tvungen att dra hem eftersom jag skulle vara barnvakt några timmar på eftermiddagen.
 
 
 
T var på sleepover hos en kompis så jag hade bara två barn att ta hand om - rena semestern! När mina värdföräldrar kom hem gjorde jag mig i ordning och tog mig (trots avstängd tunnelbana) ner till stan. Till Shoreditch närmare bestämt, där jag aldrig varit förut! Mötte upp ett stort gäng med härliga tjejer på Liverpool Street. Malin, Frida och Gabriella som jag ju känner sedan innan. Dessutom de nya bekantskaperna Maria, Emma, Lisa och Victoria (som kommer från Mullsjö!!). Vi gick sedan för att leta upp en pub att dricka lite drinkar på innan vi skulle vidare till en klubb. Dock blev det (som vanligt) inte som planerat och vi hamnade på en bar som heter Verge och blev kvar där hela kvällen. Men inget fel på det tycker jag, hade hur kul som helst! Köpte en halloumirulle när vi lämnat baren och det var cirka det bästa fyllekäket jag någonsin ätit. Hamnade tillslut på rätt nattbuss hem också trots att jag var den ända som skulle till norra London, tackar världens bästa Citymapper för det! 
 
Hittade världens största bulle!!

Malin råkade köpa fel drink och fick en med chili, som var hur stark som helst!

 
Nu måste jag faktiskt ta och sova. Får skriva om söndagens upptåg imorgon. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback