lite slit är jag värd

.....

Tjabba tjena hallå! 
Idag känns det som att det inte hänt någonting alls. Kanske för att jag inte träffat en endaste vän på hela dagen. Läskigt. Men jag var på gymmet i alla fall! Gymmade i över en timme och sen simmade jag några längder i simbassängen också. Efter det var jag helt slut och bestämde mig för att lata mig lite och ta bussen hem istället för att gå. Sen var jag hemma i ungefär en timme innan jag fick panik över att jag slösade bort en lördag med att sitta inne. Så då gick jag ner till O2 och gick på bio istället, såg Sex Tape med Cameron Diaz och Jason Segel - inte en speciellt bra film, så den behöver ni inte skynda er till biograferna för att se. (Inte för att jag hade förväntat mig några stordåd.) Trots det, ett helt okej tidsfördriv, jag älskar ju att gå på bio. Köpte med mig en crêpe på vägen dit också, tänkte att om man har gymmat kan man väl få vara värd det! Nu har jag precis kommit hem och slagit mig ner vid datorn med en kopp te (mitt hollänska jordgubbste är sååå gott!) Tänkte göra ett nytt försök att kolla på Big Brother, kanal 9 gör det ju väldigt svårt för mig genom att tycka att programmet bara ska visas i Sverige, dålig stil känner jag. 
 
 
Imorgon ska jag troligtvis hänga på Malin och Moa in till stan. Det vore kul att träffa lite folk, känns som att jag inte träffat någon alls på hur länge som helst (vilket inte är sant). En annan kul sak är detta: Hanna kommer tillbaka till London!!! Jajamen, redan i nästa vecka är hon tillbaka i sin värdfamilj och det känns supermegakul! Hoppas att detta kan firas med ett besök på Nandos någon gång snart! 

Kommentarer
Postat av: Sophie - Au pair i London

Hejsan!
Det här kommer kanske låta konstigt.. Men jag har följt din blogg ett tag nu och det är nämligen så att jag också är au pair i London och det skulle vara jättekul ifall vi kanske skulle kunna träffas eller något för jag har varit här i snart en vecka och har inte alls många kompisar, hoppas det här inte är för creepy haha! :)

2014-09-08 » 21:58:42
URL: http://sssophiies.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback