medan nya planer smids

.....

Goder Afton! Sitter här och försöker göra 100 saker samtidigt känns det som. Fastnade dock med att bläddra igenom min egen blogg. Blir nästan avundsjuk på mig själv när jag läser om min tid här i London, vad fantastiskt mycket härliga grejer jag får vara med om. För att inte tala om alla underbara människor jag träffar!
 
Idag har jag dock inte träffat så många. Var på gymmet när jag slutat i morse, Core Stability som jag var på förra måndagen också. Känns kul att testa lite pass också, och inte bara gymma för mig själv hela tiden. När det var slut gick jag hem, duschade och låg sedan i sängen och åt flingor och mjölk till lunch. Tiden bara sprang iväg men jag hann i alla fall skypea med Emelie i en dryg timme innan jag skulle börja. Vi planerade lite inför hennes vistelse här i oktober, kommer bli så himla roligt! 
Sen började jag jobba som sagt, hämtade H i skolan men han ville följa med min värdmamma och de två äldsta barnen till deras träning så jag var ensam hela eftermiddagen. Ganska skönt faktiskt. Lagade rostad potatis och sötpotatis med kyckling till barnen och tog hand om lite tvätt. Min värdpappa är i Holland över dagen (han jobbar där ibland) så jag hjälpte min värdmamma lite extra ikväll med maten till oss. Sen tog jag i vanlig ordning upp min mat på rummet och har som sagt sysslat med massor av saker på samma gång. Har försökt skriva det här inlägget i säkert en timma bland annat. Det kom lite saker emellan..
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har tänkt kolla på FIlip & Fredriks 200e podcast från Globen. (Måste säga att jag saknar deras podcast på svenska, det känns inte riktigt som samma sak på engelska.) Imorgon blir det Camden Market med Elin, som jag inte sett sedan i början av sommaren. Det ska bli jätteroligt! Blir nog lite lunch från marknaden också, gott gott gott! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback