men det är ändå samma sak

.....

Fredaaaaaaaaag. Jahopp, det är fredagkväll och här sitter jag.. hemma! Men det är väl lite skönt ibland faktiskt, att slappa lite. Jag har har idag varit på gymmet för första gången, och det här med gymkort hörrni.. varför har jag inte skaffat ett sådant tidigare? Hade verkligen roligt och när jag gick därifrån riktigt längtade jag efter att få komma tillbaka. (Detta är så olikt mig så jag vet inte vad). Hade som sagt en instruktör med mig idag som visade hur olika maskiner funkade och la upp en träningsplan för mig för drygt en månad framåt, är så otroligt peppad! Kanske kanske går jag dit redan imorgon igen, om denna träningsglädje håller i sig vill säga. 
En bild jag snott någonstans. Har lagt ner alldeles för mycket tid på att försöka hitta en bra bild från gymmet men nu gav jag upp, det får bli denna. 
 
 
Eftermiddagen har varit bra den också. Min vm jobbade idag så jag fick hämta alla tre barnen. Först hämtade jag H och sen hade vi nästan 20 minuter kvar innan det var dags att hämta de andra två. Så vi gick till Waterstones och läste lite böcker under tiden. Såg de nya omslagen till Harry Potter och blev inte så lite sugen på att köpa, så grymt snygga! Men nu har jag ju redan alla böcker på engelska, så det känns lite onödigt att köpa samma böcker igen bara för att de är olika omslag. Lite.  
 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en utav filmerna jag köpte igår, tror det får bli Divergent! Efter det ska jag sova och (förhoppningsvis) sova riktigt länge imorgon, inget som går att garantera i en familj som denna men man kan ju försöka i alla fall! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan Linnea. Jag har följt din blogg sedan början av sommaren om jag minns rätt.
Jag kom till London igår och ska jobba som aupair i ett halvår framåt. Jag bor en bit utanför i ett område som heter Forest gate. Men de vore jätte kul att ses någon gång om du har lust? vill verkligen lära känna lite nytt folk!
Hör gärna av dig.
/Amanda

2014-09-06 » 17:44:36
URL: http://smultronpussar.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback