min vecka

.....

Hallå! Här har det ju varit tomt nästan hela veckan, har inte tagit mig tid att skriva helt enkelt. Tänkte därför berätta lite kort om min vecka innan det är dags att sova. I måndags var jag på gymmet under tiden jag var ledig, gymmade och simmade innan jag köpte med mig lunch på subway på vägen hem. I tisdags var min vm på jobbet så jag njöt av att ha huset för mig själv och låg bara hemma och slappade hela dagen, åt jordnötssmörsmackor och drack kaffe, kollade på viktiga program på diverse play-kanaler. Tex har jag nu sett samtliga avsnitt av Sommar med Ernst.. eh, mmm så prioriterade jag trots att jag har tillgång till hela netflix. ONSDAG. I onsdags var jag först på gymmet ett tag, kom hem, bytte svettiga träningskläder mot rena och mötte upp Moa. Vi köpte sedan med oss varsin kaffe och tog en promenad i Hampstead Heath. Lika omöjligt att hitta som vanligt men vi hade ändå väldigt trevligt! Åt en enkel lunch på starbucks innan vi skiljdes åt och jag gick hem för att jobba. Idag: torsdag! Åkte in till stan och träffade Hanna som ju nu har återvänd till London, såååå himla härligt! Vi åt god lunch på Honest Burgers och spenderade sedan lite (för mycket) pengar inne på Victoria's Secret. 




Det var väl min vecka i korthet, Det blev ju ett halvkul inlägg kände jag nu. Men nu har jag offrat många viktiga minuter av min sömn åt detta så då tänker jag inte slänga det. Imorgon ska jag träffa Josefine igen, blir lite shopping på Oxford Street tror jag - alltid roligt! NU: Godnatt och sov sött! Vi hörs när vi hörs. 

Kommentarer
Postat av: Annika

Mums!

2014-09-12 » 16:32:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Frida

Hejhej! Hur tycker du att språket funkar för dig? Kommer det ofta typ "vardagssituationer" där du inte fattar något av de familjen säger? Låter kanske luddigt, haha! Jag undrar för att jag går just nu första året på gymnasiet, men vill så gärna åka som Au Pair efter studenten, men känner mig så osäker på just språket, iallafall nu. Men hade varit kul o veta hur du tänker :)

2014-09-13 » 12:48:00



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback